Dagen;

kom nyss hem, har varit ute med grabbarna. kan berätta lite om dagen.. först var jag med wirree, jeppe, minir, martin, senne och abbe. vi var typ vid lindvägen och bara njöt av det fina vädret, riktigt nice! sen stack minir och jeppe in. då stack vi andra till jernvallen för killarna skulle lira fotboll. så jag hängde med.. och när vi kom dit så var moa och hennes lag där och spelade match, moa är bäst på fotboll, jag lovar! sen stack killarna hem och jag åkte hem med moas mamma, asso, hon är bara föör gullig! hihi. och nu är jag hemma, beskrev dagen lite dåligt. men dagen var as kul med folket! love u guys ;) och nu är jag grymt hungrig, så jag ska ta något och äta efter jag har publicerat detta inlägget. idag i skolan, så slutade vi halv ett, vi var vid skärsjön med klassen, fyrorna och femmorna. det var inte så himla roligt, men tillräckligt roligt för att skratta lite då och då. förresten, idag har solen kommit fram igen. riktigt härligt! men ska äta något nu. bloggar mer senare..
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0