Denice aka latmasken!

godmorgon! ligger just nu i min härliga säng, som jag gjort i snart en timme. latmask! funderar på att stiga upp och äta frukost snart. men jag vet inte om jag orkar stiga upp, haha! men det måste jag dock göra någon gång, kan inte ligga här och lata mig hela dagen. vädret idag verkar bli riktigt nice, soligt och fint! första riktiga soliga vädret på hela sommarlovet? woho, grattis till vädret.. eller något.. anyway, idag vet jag inte vad som händer. han inte planerat någonting faktiskt. men på tisdag eller onsdag ska jag iallafall vara med ida som är sjukt saknad! kommer bli otroligt roligt att träffa henne igen, för det var ett tag sen vi träffades. detta blev ett rättså kort inlägg men jag orkar verkligen inte blogga mer.. somsagt latmask! haha.. ha en bra dag folket!
pussen ♥


kopia på latmasken denice just nu!? haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0