Hallarna ikväll!

tjena bloggen! just nu sitter jag här för mig själv och lyssnar på musik. grabbarna stack nyss, så jag är ensam just nu. men klockan sex kommer madde och hjälper mig med att fixa lite till förfesten som börjar klockan halv sju. sen vid tio eller halv tio sticker jag och folket ner till stan. ska ner till hallarna och festa! woho, tagga folket! kommer blir riktigt nice iallafall! ville bara göra ett inlägg om hur kvällens planer är. som ni nog förstår kommer jag nog inte blogga förrens imorgon. om ni har tur bloggar jag när jag kommer hem inatt, men jag lovar inget. anyway, ska gå och fixa till mig lite så jag har det gjort.. ha en riktigt trevlig och rolig kväll allihopa!
pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0