Hemma från Addes place!

hallåja! kom nyss hem från adde aka minir's place där jag var med minir, martin och wirree. det har varit en riktigt rolig kväll med grabbarna. dom gjorde fan min dag! för jag har inte varit på världens bästa humör tidigare idag. grabbarna och jag hittade på massor med bus! roligt.. vi kastade vatten ballonger på bilar och låtsades att vi höll ett rep från ena sidan av vägen till andra sidan, så endel bilar stannade. gud, vad vi skrattade och sprang då! haha.. super roligt! måste fan göras om! sen var vi inne hos minir och chillade, för det regnade ju ute så när vi kom in var vi ju riktigt blöta. så jag ska byta kläder nu.. sen ska jag göra mig en kopp varm oboy, känner att jag behöver det nu. mums.. tror inte jag orkar blogga innan jag går och lägger mig, så jag bloggar mer imorgon.
pussen ♥


tummen upp för en riktigt rolig kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0