Hemma från Eclipse!

hallå alla pojkar, flickor, gamla som unga! sover ni eller läser ni min blogg? för jag menar, klockan är över två på natten. men man får ju hoppas att ni läser min blogg! hur som helst.. kom nyss hem från eclipse, gick på bion med wirree och madde. vi åkte in till biografen kvart i elva, så vi var där vid elva. sen stod vi i kön in till bion i ca. en halv timme. för det var full bokat - förväntade mig nästan det eftersom det var världs premiär och man vill ju gärna ha bra platser! men det löste sig, vi kom värken för tidigt eller för sent, precis lagom! i kön in till bion träffade man thezzi och wilma. super kul eftersom det var ett tag sen jag träffade thezzi! men wilma känner jag dock inte, har sätt henne en eller två gånger men aldrig snackat med henne. men hon verkar vara en sjukt snäll tjej och söt är hon också! naw.. vi satt även bredvid dom inne i biografen. riktigt trevligt! filmen började en minut i tolv och samtidigt som jag kollade på filmen smaskade jag på popcorn som är otroligt gott och det är ju bara ett måste när man kollar på film/bio! eller hur? .. kan inte säga annat än att filmen var super bra! och ni som inte tänker kolla på den.. passa på nu när den går på bio, boka en biljett och bara sätt er ner i närmaste biograf och njut av filmen. den var verkligen sjuuukt bra! funderar på att tvätta bort mitt smink nu och sen blir det att dejta kudden. kommer antagligen sova hela dagen imorgon, eller det blir ju idag för klockan är över tolv, för jag sov inte så mycket igår. var ju lan från måndags till igår, så det blev somsagt inte så mycket sömn dock. men jag lovar att blogga när jag vaknar! och förresten, förlåt för den dåliga uppdateringen!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0