Inlägg om dagen;

hejsan mina underbara läsare! har inte kunnat blogga på hela dagen, för jag har varit upptagen med annat och sen har jag helt enkelt inte hunnit blogga. först när jag vaknade ca. klockan ett, steg jag upp och dushade osv.. sen åt jag frukost. fick bli rostade mackor och ett glas oboy, samtidigt som jag snackade med mamma om några saker och om lanet som är imorgon @ my place. sen fixade jag mig, ringde madde och sen stack hon och jag ner till stan och hyrde en film. fick bli farsan. och jag vet, så tråkiga vi är, kollade på film när vädret var strålande ute. anyway, när vi skulle gå ut från butiken där vi hyrde en film, så fick jag sån på några stora planscher och så bredvid dom stod det: gratis! så då tänkte jag, lixom.. passa på nu när det är gratis! så tog både jag och madde en plansch med farsan på. haha, får bli ett minne eller något. vet inte änns vad jag ska ha den till. sen stack vi hem till mig och kollade på filmen. den var både bra och rolig! och för er som inte vet så är det en komedi. och till filmen smaskade vi på popcorn, såklart! popcorn är ett måste när man kollar på film. håller ni inte med mig!? heh.. senare, efter filmen, stack vi ut och roade oss på gungorna vid lindvägen. eller, vi roade oss inte. vi hade riktigt tråkigt.. sen kom bror och wirree och undrade om vi skulle hänga med och kasta vatten ballonger på bilar. så visst, varför inte lixom? men.. det kom inga bilar och killarna slösade vatten ballongerna på mig och madde istället. roligt? hm.. nej! men vi blev inte så blöta, för vi hann springa undan. haha, smidigt värre! sen när vi hade varit vid lindvägen ett tag stack jag hem till mitt och madde hem till sitt. just nu, äter jag jordgubbar och snackar med sammy i skype. riktigt roligt! om du läser detta sammy, så hälsar jag åsa! haha.. bara han och jag som fattar det. lite speciell humor, tss.. men nu orkar jag inte blogga mera. kramp i fingrarna! haha. slänger kanske in något litet senare innan jag går och lägger mig. ha det så bra sötnosar!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0