Inlägg om igår

bonjour! hur var eran dag/kväll/natt igår? min dag var sådär, låg nerbäddad i min säng och deppade. allt kändes meningslöst och jag kände mig allmänt dålig! ungefär klockan fyra orkade jag röra på benen och stiga upp, kände mig rätt ofräsh så jag hoppade in i dushen direkt! sen fixade jag mig osv.. klockan sex kom madde hem till mig och vi gick ner till lokalen där några grabbar lanade. grabbarna var dom första som fick mig att skratta, vara glad och må lite bättre igår. thanks guys, u made my day! senare på kvällen vid elva stack madde hem och jag var kvar till tolv/ett. sen när jag kom somnade jag som en liten gris, hehe, gulligt värre! vaknade flera gånger inatt, men sov ändå rätt bra, tyckte jag! min frukost idag blev iallafall nudlar. hade inte ätit något sen klockan tre på dagen igår, så var rätt hungrig! tro bara inte att jag ska banta, för det ska jag absolut inte göra! skulle inte klara mig utan mat. hehe.. förresten, förlåt att jag inte bloggade igår. men ni förstod nog att jag inte kunde blogga eftersom jag inte var hemma. men ska uppdatera bättre idag, jag lovar! men ska gå och fixa mig nu, sen ska jag sticka till stan!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0