Jag har bränt mig på handen, aj! :(

hej sötnosar! kom precis in, hämtade jordgubbarna som stod i kylskåpet i förrådet. mums.. har två liter för mig själv, lovely! så ska smaska på dom efter jag har uppdaterat detta inlägget. vet ni!? jag har bränt mig på handen. jag hade precis gjort mig en skål nudlar, var super hungrig och det var det lättaste att göra. så när det var klart hälde jag upp det i en skål osv.. sen skulle jag bära bort skålen till boret. så jag tog tag i skålen och gick. efter kanske en sekund började det bränna på i handen och jag var knappt halvvägs framme vid borden. sen gjorde det bara mer ont för varje steg jag tog. och jag kunde ju inte släppa skålen, för a.. jag var somsagt jätte hungrig! så just nu skriver jag med en hand, för jag har is på den andra. men som tur är vet jag att det inte kommer bli någon jobbig bränn-blåsa. förresten, kollade på en film innan idag och åt popcorn. filmen hette: not another teen movie, den gick på kanal fyra. hade dock sätt den innan, men det kan vara rätt kul och kolla på filmer i repris. lixom, man kommer ju precis inte ihåg hela filmen i huvudet, you know. men ska smaska på mina röda sötsaker nu.
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: simone

ajj, låter grymt jobbigt!

2010-06-28 @ 08:47:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0