Mår illa, åw.. :(

hello sweethearts! hur mår ni idag? själv mår jag rätt illa och varför jag gör det vill jag nog inte ta upp i bloggen. för om mina föräldrar skulle hitta min blogg och läsa det, woho, skulle nog inte vara så kul för mig! anyway, idag var jag på stan i stort sätt hela dagen med madde. skulle egentligen träffa älskling, men han var för trött för han hade lanat. men det är okej, jag vet själv hur det är när man har lanat. så jag och madde var somsagt själva i stan. vi gick runt och träffade på rätt många folk som vi kände, så man stannade ju och snackade ett tag. trevligt! resten av tiden hängde vi bara inne på willys. vilket bra liv vi har va!? haha.. sen gick jag och madde och hyrde en skräck film, minns inte var den hette. redigerar detta inlägget och skriver var filmen hette senare. och sen köpte vi popcorn och lite sånt onyttigt! mums.. sen kom mammas pojkvän niklas och hämtade oss och när vi kom hem kollade på på filmen, den var iallafall super bra! bara lite läskig, jag är ju en stor älskare av skräckfilmer så det är chill! snart ska antagligen madde sticka hem och jag ska bara ta det lugnt efter det jag har druckit. shiet.. mår verkligen illa! det är ju sommarlov nu, vilket jag helt har glömt bort. känns verkligen inte som sommarlov, men det tar säkert några dagar innan man vänjer sig, right!? men vi hörs antagligen senare.
pussen ♥

jag kan inte göra annat än o bjuda på denna bilden! haha.. :)


Kommentarer
Postat av: ffilip tha skångboi

BAAAAAKIS :)

2010-06-14 @ 08:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0