Midsommar!

hej och glad midsommar allihopa! vad ska ni göra idag när det är midsommar? själv ska man ner till brunnsparken med familjen och mysa lite där nere med jordgubbar, ost och kex, kyckling vingar och annat smått o gott. blir som en liten picnic. vet dock inte när vi kommer hem, tror vi stannar där ett tag iallafall, för vädret är underbart idag! senare på dagen så kommer familjen gren hem till oss och grillar. mysigt värre! så det blir en midsommar med madde detta året, lovely! tror även att vi ska vara med dom nere i brunnsparken. hoppas det blir kul.. eller, det kommer bli kul! mer än kul, super kul! haha.. men nu ska jag fixa mig sen sticker jag och familjen ner till brunnsparken. tar med mig kameran, så ni behöver inte oroa er!
pussen ♥¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0