Min relation till mitt hår, haha..

åh, har varit super ledsen i flera timmar. jag har till och med gråtit. gud, blev helt missnöjd med min nya frisyr. tycker jag själv är riktigt ful och det blev inte alls så som jag ville. hon som klippte mig, hon är jätte duktig på det hon gör, men det blev inte som jag ville. man kan säga att hon klippte lite fel.. jag sa att jag absolut inte ville ha mittbena, men såklart så fick jag det iallafall! ibland kan man verkligen undra vad folk lyssnar med.. så när jag kom hem frisören då klockan var ca. halv sex var jag sur, ledsen och gick runt och sa ''gud, så ful jag är!'' enda tills nu. jag vet, jag har verkligen inget liv. haha.. anyway, nyss så ändrade jag mittbenen till sidbena och plattade mitt håret cp-mycket! så nu blev det lite bättre, men jag får leva med detta.. man vänjer väl sig vid denna frisyren. ni tänker säkert ''omg, om håret blir lite fel går väl förfan inte hela världen under!?'' men vet ni.. jag trodde ett tag att världen skulle gå under, seriöst, ni vill nog inte veta hur ledsen jag var.. det är lixom, mitt hår in my heart! låter helt konstigt, men det är sant! har ett allmänt seriöst förhållande till mitt hår, hihi, gulligt! aja, nu vet ni får jag har mått och min relation till mitt hår.. haha.
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg. :)

2010-06-10 @ 23:36:43
URL: http://hejjeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0