Nawon boom boom boom!!!

hej robin! *vet att du läser detta inlägg*
hur mår du? bra, okej. då vet vi! intressant? ohja, intresses fullt som satan! lägga i min carebox. k, skriv en bok om det. HAHA, JUSTE, detta inlägget var till robin..

robin; bästa robin, vafan ska jag skriva.. hm, du är bäst! finns alltid när man vill snacka och stöttar mig alltid. tjoho! roliga stunder, tråkiga stunder, bra stunder och dåliga stunder, vi upplever allt tillsammans. typ på lanet i lokalen.. haha! vi ska nog inte snacka om hur mycket jag ägde på cs, eller hur!? anyway, du är världens cod, cs och wow tönt. missade jag ngt? men du är min tönt! och det är nice! juste, du är dota tönt! inte för att jag fattar det spelet, vet inte änns om jag stavade rätt på namnet. äsch, palla bry sig.. haha, du är trött! haha, wtf? iallafall, hur känns det robin? lite jobbigt va? haha, nawon boom boom boom! du är tuff som inte sover på lan, uuh! *klappar händerna* yay, klappa händerna när du är riktigt glad! *klapp klapp* nej men, seriöst.. du är fett cool brushan! och jag vet att du tycker att jag också är det. haha, robin, förresten! du måste lära mig photoshop! för det sa du att du skulle göra. japps, du lovade mig till och med det! lan snart eller? okej, då är jag med! japp det är jag verkligen! ska inte sova någongång faktiskt, så tuff jag är. nej, mindre prat om mig och mer om dig. men det finns inget mer att skriva om dig, sry! men detta inlägget blev seriöst osv.. underhåll mig på steam din lilla bulle! massor med kramisar och sånna mys stuffs till min lilla robin som är en bulle! - nöjd robin? :o
nawon4s ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0