Rise and shine!

vaknade nyss av att klockan ringde. första gången på lovet jag har ställt klockan! nu undrar ni säkert varför jag ställde klockan osv? men jo, nu ska jag fixa mig och lite över elva ska jag in till karlskrona och shoppa. sen ska jag hem efter några timmar och då ska vi äta tacos, mums! och efter maten kommer folket hem till mig och lanet kan börja! så det blir lite stressigt för mig, men jag hoppas att jag kommer hinna allt! och om jag kollar ut just nu, kan jag se att vädret är underbart solen strålar och jag kan känna varmen från utomhus, lovely. anyway, varför ligger jag i sängen och latar mig? upp och hoppa nu denice, dags att stiga upp och fixa sig, en ny och härlig dag väntar på dig! tjoho!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0