Solen steker!

gud, så varmt det är ute! det är ungefär 25°c, väldigt varmt! hoppas vädret håller sig så här fint på sommarlovet också, för det skulle inte varit så roligt om det hade regnat hela lovet. anyway, idag slutade vi skolan vid lite över ett för vi kollade på en musikal som sexorna på kallingeskolan visade upp. om jag ska vara riktigt ärligt så tyckte jag inte den var så speciellt bra, för dom failade för mycket.. niornas mamma mia musikal var mycket bättre! just nu funderar jag på att sticka ut och sola lite. skulle vara riktigt härligt, faktiskt! asso, jag älskar sommaren! jag menar.. gräset är grönt, det doftar sommar och blommor ute, kan det bli bättre? hm.. skulle inte tro det ;) jaja.. njut av solen nu mina älskade läsare, jag bloggar mer senare.
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att du inte kunde gjort bättre själv. :)

2010-06-03 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0