Solig dag

ännu en solig dag och jag sitter bara inne som en vampyr. inte för att det är något fel med vampyrer, för jag är ett stort fan av twilight och därför tycker jag att vampyrer är skit coola! så det var absolut ingen diss till dom. idag vaknade jag vid halv ett, av att pappa väckte mig för det var frukost. blev rätt sur för jag var nog den tröttaste på jorden! men jag fick snällt stiga upp och äta frukost. jag har lite svårt för att äta frukost och sånt när jag är riktigt, riktigt trött på morgonen. men det gick bra idag. sen efter jag hade ätit en fralla, gick jag tillbaka till sängen och försökte sova. men det gick dock inte så bra.. så jag spelade lite the sims istället. det spelade jag typ till klockan var fyra, sen orkade jag faktiskt inte spela mer. jag minns inte, men jag tror jag somnade då. för jag vaknade nyss och jag minns inte att jag gjorde något speciellt efter jag hade stängt av the sims. ikväll ska jag antingen sticka hem till rohde där det är folk, eller blir det att vara hemma och kolla film eller något. men nu ropar pappa att maten är klar, blir grillat idag, love it! hörs senare..
pussen ♥


HAHA, kolla: http://fuldans.se/?v=vismhnnigu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0