Sommarlov!

äntligen sommar, hur härligt som helst! har jätte många planer inför sommaren, kommer bli super roligt sommaren 2010 kommer bli en sommar man aldrig glömmer. det kan jag nog lova!

vaknade klockan halv åtta imorse, utav att klockan ringde. då kunde man inte ligga och dryga i sängen, ohnej, det var upp ur sängen och börja fixa sig direkt. skulle ju sätta på lösögonfransarna, kläder, sminka mig osv.. var mycket stressigt! men jag var duktig och hann fixa allt som skulle fixat. när jag var klar med allt som skulle fixat stack jag och familjen till skolan där vi - sexorna, femmorna och fyrorna skulle sjunga fyra låtar. men jag var så busig och mimade, hehe.. sen stack alla upp till kyrkan där fyrorna sjöng en låt själva, femmorna sjöng en låt själva, moa sjöng en låt själv - otroligt bra! och sen vi sexor sjöng ''we are the world'' vi var bäst! *skryta* hihi.. sen fick vi en ros av rektorn. nu när jag kom och tänka på min ros, så tror jag att jag glömde den i bilen. haha, får hämta den sen. sen kramades vi i klassen och föräldrarna tog lite kort och så. kommer sakna klassen otroligt mycket! älskar er bitches ;) nu ska jag iallafall vänta på att stoffe ska komma hit. vet inte riktigt vad vi ska göra, vi hittar väl på något. ha det bra kära läsare och ha ett fucking soft sommarlov!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0