Tisdag & Onsdag

tjenixen gullungar! visst är vädret underbart idag!? solen skiner, underbart eller hur? :)

tisdag: var i stan med madde, tog en fika och kollade lite i gallerian och sen blev det kebab. tjockisar!  vädret var dock riktigt dåligt. det ös regnade och var riktigt kallt! brr.. hem från stan körde maddes mormor oss hem, snällt! senare på kvällen kom min älskling thereze, så himla roligt att träffa henne! anyway, så kom thereze. då stack jag, hon och madde ner till lokalen där folket lanade. vi var här (sitter nämligen i lokalen just nu) hela natten.

onsdag: fortfarande kvar i lokalen utan sömn och är dö trött! men inget ska hindra mig från att somna, för jag tänker absolut inte sova. för det ska man inte göra på lan. var hemma en runda med girlsen och åt frukost, sen blev det tillbaka till lokalen igen. riktigt nice! blir nog att stanna här ännu en natt, ouf.. hur ska jag och brudarna klara detta en hel natt till? äsch, det är nog inget att oroa sig för! vi klarar allt! ;) men nu ska jag hem med brudarna och be mamma hämta min twilight/new moon tröja som jag har lagt undan! woho.. sen blir det till ö&b och köpa energi drickor och massa onyttigt! riktigt mumsigt! bloggar mera senare eller imorgon, hörs!

jag har varit vaken sen klockan tio på morgonen igår.. ingen sömn alls! *dö trött*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0