Toppen dag!

dagen idag har varit toppen med dom bästa! har haft super kul! förutom att det har regnar typ hela dagen, men det räknar vi bort. jag, madde och moa tog bussen in till stan efter skolan och sen var vi där inne och kollade och lite så.. sen åt vi baguetter på caféet andra våningen och jag måste bara säga att det är super gott där! mums.. vi var typ inne i stan från tre till halv sex och jag ångrar inte en sekund, sjukt kul! och maddes mamma var så snäll mot mig och köpte lös ögonfransar, guuuud så fina! ska ha dom på skolavslutningen, jag kommer bli så fin! (haha, vaddå ego!?) men dagen har somsagt varit toppen. tack för dagen babes! åh, förresten idag i skolan på idrotten fick vi sticka och köpa glass, mumsigt! jag åt en mjukglass med såndär topping. jag älskar mjuk glass! imorgon är det onsdag och vi slutar skolan klockan ett.. skönt! egentligen skulle vi sluta vid tio över två, men vi ska kolla på en muskal så därför får vi sluta vid ett. jaja, där fick ni ett litet inlägg om dagen och annat skit.
pussen ♥


det var ungefär sånna här lösögonfransar jag köpte;


Kommentarer
Postat av: moa andersson

tack själv sötnos! :)

2010-06-02 @ 13:39:44
URL: http://moajosefin.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Hejsan!

Allt bra? :)

Ha en toppendag.. :D

2010-06-02 @ 14:47:43
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0