Toppen kväll!

kom hem för en stund sen och har precis tvättat bort mitt smink och bytt om till en tröja som jag ska sova i. förfesten var otroligt rolig! alla drack, skrattade, hade roligt och var allmänt glada. sen var det ju super bra musik med basen som var på högsta volym. riktigt kul! vid tio stack jag och folket ner till hallarna och festade gärnet! om man gick in på dansgolvet, kunde man absolut inte komma ut. för det första var det så mycket folk så man kom knappt ut och för det andra var det så otroligt roligt! woho.. träffade jätte mycket folk jag kände och ännu mer folk jag inte kände. även om det var massor med bråk, folk som spydde osv.. så var det väldigt roligt! längtar nog lite till nästa hallarna, festa ännu mer då! yay! orkar inte berätta i minsta detalj exakt vad vi gjorde på hallarna, men jag tror ni fattar hur roligt det var! och jag måste bara tillägga som pricken över i:et att musik var grymt bra på hallarna! woho! sen vid lite innan ett kom maddes mamma och körde hem mig och madde, riktigt snällt! och nu är jag somsagt hemma, är as hungrig, har ont i huvudet och är dö trött. skippar nog att äta något, blir nog sängen nu och dejta min kudde. mysigt! hoppas att ni folket har haft en lika toppen kväll som jag!
pussen & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0