Tråkig midsommar

nu har folket gått hem och midsommarn blev inte alls som jag väntade mig. det började bra, för det var riktigt kul när vi var i brunnsparken. men resten av kvällen var helt katastrof, tyckte jag. madde var med bror och wirree och gjorde massa omogna saker som jag inte vill nämna i bloggen, så jag dissade dom totalt. alla vuxna roade sig med vin och grillningen. och förresten, hur kul skulle de vara för mig att vara med dom vuxna. pfft.. seriöst, detta året var den tråkigaste midsommarn! men maten var god och kladdkakan med jordgubbar och grädde på var super god! det var nog det som gjorde mitt humör lite gladare, alltså maten. nu låter jag som värsta tjockisen, men det skiter jag i. som ni nog fattade gjorde jag inte så mycket på midsommars kväll. jag var ute, satt på en gunga, lyssnade på musik och mitt humör var nere. det var nog det enda jag gjorde.. det är faktiskt riktigt skönt att allt folk äntligen har gått hem. känns bra nu, lixom, allt är över. misslyckad midsommar. jaja, midsommarn är ju inte det viktigaste i livet. eller hur!? ska glömma detta nu, tänka på andra saker. men först ska jag kolla på film med wirree och bror. alvin och gänget 2, haha, gulligt värre!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0