Chill skoldag!

idag har det varit en riktig chill dag i skolan! först så hade vi en liten lektion, sen fick vi tjugo minuters extra rast. efter rasten fick vi glass och efter det var det lunch - hamburgare. efter det var det brännboll och fotbolls turneringar, sexorna mot lärarna. eftersom att jag hatar både fotboll och brännboll så var jag inte med, utan kollade bara på. och om ni undrar, så hejade jag såklart på sexorna! på brännbollen vann sexorna och på fotbollen vann lärarna. ska snart dusha sen kör mamma in mig till ronneby, där jag ska klippa mig. vet precis hur jag vill ha det, så det kommer nog bli riktigt nice! kommer bli riktigt fin i håret imorgon på skolavslutningen iallafall. ja, förresten, det är ju skolavslutning imorgon, sen är det sommarlov. otroligt härligt!
pussen ♥


min älskade keps!

tryck på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0