Hemma från stan!

tjena folket! kom hem från stan för en stund sen, där jag var med madde, david, kasper och min älskling david! riktigt kul! först var vi hemma hos älskling och chillade där. sen stack jag och madde till via venetto och käkade pizza och kebab, tjockisar! efter det åt vi glass, eller vi kastade det mesta på fåglarna. sen blåste det as mycket så jag fick glass i håret som kom i mitt ansikte och det andra av glassen blåste ner på marken. haha! det var typ bara små fågglar som åt glassen vi slängde på dom och sen helt plötsligt kom en stor svart fågel så skulle den gå och ta glassen så gick den typ på sidan och det såg så himla roligt ut, haha, jag och madde höll på att skratta ihjäl oss! sen var vi inne på willys och satt på någon såndär leksak för barn i typ en timme eller mer, rätt drygt, men roligt när man fick skäll av dom som jobbade där att vi inte fick sitta där. men orka bry sig, haha! sen blev vi trötta av att se allt folk gå ut och in ur affären så vi stack hem. och nu är jag hemma, tjoho, denice is back! vet att ni har saknat mig.. ;) haha, skämt åsido. eller ni kanske har gjort det, vad vet jag!? hehe.. ska snart äta pommes, är sugen på det sen blir det att dricka monster till det. mums! var riktigt längesen jag drack en energi dricka, förutom redbullen jag drack innan idag. men ni fattar nog.. men nu ska jag äta pommes, love u guys!
pussen ♥

mitt och therezes fina samtal på msn, haha! älskar dig tereze ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0