Igår kväll/natt och idag

hejsan bloggen! tänkte berätta lite om igår kväll/natt och idag. igår var jag i lokalen med madde och thezzi, där det var lan. vi skulle vara där hela natten. så sant som det var sagt, så var vi där hela natten! inte thezzi, för hon var tvungen att åka hem. men jag och madde klarade det riktigt galant! vi var dock jätte trötta, men vi hade våra energi drickor och våra onyttigheter. så det var chill! och förresten, vi var på lanet utan datorer, vi var bara där för att det var kul. tiden gick och jag blev bara tröttare och tröttare.. tillslut blev klockan fem och jag gick hem. för klockan fem är ju morgon, riktigt tidigt på morgonen! när jag gick hem var det 5° ute och det var ljust som om klockan var två på eftermiddagen en halv dimmig dag. men klockan var somsagt bara fem på morgonen. men det tar ju inte så lång tid att gå hem till mig, typ tre minuter. så det var lugnt.. när jag kom hem tänkte jag blogga, så jag la mig i sängen med datan, men tanken suddades bort helt och jag somnade direkt. väcktes av mamma för en timme sedan, då klockan var sex på kvällen. hon tyckte att jag skulle stiga upp och äta något så jag inte skulle svälta helt och hållet! haha.. gullig tanke. så kvart över sex lyckades jag stiga upp halvsovande! sen åt rätt mycket faktiskt, för det var riktigt gott! sen la jag mig i sängen igen och nu ligger jag här. funderar på att sova lite till.. senare ska jag iallafall hem till pappa. då ska jag bara ta det lugnt framför datan och göra absolut ingenting. tänkter inte vara ute, även om det är 30° ute och klockan är lixom sju, underbart! men nu orkar jag verkligen inte blogga mera, är så himla trött! och förresten, förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. har haft annat och göra.. men jag lovar att bli bättre på att uppdatera!
pussen ♥

är det någon som vet hur många timmar man har varit uppe om man vaknade på tisdagen den 15 juli klockan tio på morgonen och somnade på torsdagen den 17 juli klockan fem på morgonen? skriv gärna en kommentar! :)


slänger in tre fina bilder på mig när jag är trött och knappt fixad.

allt handlar om att bjuda på sig sj.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0