Friday!

jag vaknade för en timme sen och var riktigt trött! vaknade flera gånger inatt och sov hur dåligt som helst! när jag vaknade startade jag datan och satte på en slump-film, fick bli bedtime stories. rolig film! och igår kollade jag på 8 mile med brorsan, riktigt bra film! ey, vi klarade att kolla på filmen utan att slåss! woho, första gången!? haha, anyway.. jag och bror är hemma själva till fyra idag, för pappi jobbar. åh, så tråkigt att jobba på sommarlov! pfft.. skulle aldrig orkat! men när pappi kommer hem ska jag tvinga ner till ngn äffer o köpa popcorn och sånt. mums! idag/ikväll ska jag bara ta det lugnt, är fortfarande riktigt trött så det blir att vara hemma ikväll, även fast det är fredag. vad ska ni göra ikväll? släng gärna in en kommentar. bloggar mer senare..
pussen ♥



bugsy, gulligaste marsvinet.. naw!

marsvinet i bedtime stories


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack snygging:D

2010-06-18 @ 23:46:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0