Lördag

hallu bloggen! ni ska bara veta hur trött jag är just nu. typ klockan ett, alltså för typ en timme sen, ringde madde till mig, när jag låg och sov. då vaknade jag såklart och tryckte på upptaget. för jag orkade verkligen inte svara! men jag orkade skicka ett sms, så skerv jag ''tack för att du väckte mig. låt mig sova!'' sen la jag mig igen och försökte somna om. då blev man bombad med sms där det stod: förlåt, förlåt, förlåt och mera förlåt. lixom, seriöst.. jag fick rent ut sagt damp på henne. så nu ligger jag fortfarande i min säng och kan fortfarande inte sova. så jag ska stiga upp snart, säga godmorgon till mamma, fixa mig lite kanske. idag ska bli en mys dag för mig. kan behövas tycker jag! först en liten take-care-of-myself stund. typ ta ett långt varmt bad, ta på ansiktsmask, noppa ögonbryn, måla naglarna osv.. och efter det kanske man kan kolla på film, äta popcorn och mysa! skulle vara riktigt härligt faktiskt och det kan jag verkligen behöva också. så det blirperfekt! jahapp, där har ni mina planer för dagen. men ska stiga upp nu, klockan är lixom två. ojoj..
pussen ♥


hejsan mamma och pappa, ha det så kult på resturangen!

sådan humor jag har.. pojken är sjuuukt rolig när han säger ''kult'' istället för ''kul'
HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0