Sunshine

hej solstrålar! visst är vädret underbart idag?

efter en solig dag i skolan, med i stortsätt inga riktiga lektioner, stack man hem till lilla mig och solade med madde. riktigt skönt! men jag var nog lite tråkig, för det enda jag gjorde när jag solade var att äta rabarber och snacka i telefon med pablo och fille. oj, så social man kan vara.. ;) anyway, lite senare på dagen stack jag hem till papi och nu är jag här. ska vara här tills söndag och sen sticker jag tillbaka hem till mami igen. har ni tänkt på en sak? att på fredag är det skolavslutning sen är det sommarlov. guud, jag längtar ihjäl mig! sommaren 2010 kommer bli den bästa sommaren som någonsin har varit. sommar, sommar och mera sommar, jag älskar sommar! men nu ska jag hoppa in i dushen, bloggar kanske mer senare..
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0