Älskar solen!

åh, jag är verkligen helt såld, kan inte släppa filmen - eclipse!

hallå bloggen! hur är det med er idag? själv är det tipp topp. solen skiner och allt är underbart! så jag kan inte säga att jag mår dåligt precis.. vaknade vid två idag av att mamma väckte mig. vet dock inte varför hon väckte mig, hon tyckte väl det var roligt? haha, nej, men jag vet inte.. låg kvar lite i sängen och sträckte på mig, sen klädde jag på mig ett par shorts och en t-shirt och sen gick jag ut och satte mig i solen. och mamma var så snäll och kom ut med två mackor  och ett glas stort med juice med isbitar i till mig. snällt! sen efter ett tag när jag hade ätit upp och njutit av solen gick jag in till min älskade dator och kollade facebook, bilddagboken och andra roliga sidor.. ikväll vet jag inte riktigt vad som händer? tror att jag bara ska ta det lugnt. för det har ju varit så mycket med lan och sånt.. så det skulle vara skönt med en slapp-kväll bara för mig själv!
pussen ♥

slänger in några söta bilder på mig och eric! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0