Onsdag!

hejsan sötungar! ouf.. idag stack jag till jernvallen med grabbarna, igen. vi kollade när lite folk tränade. riktigt kul faktiskt! bara för att jag visade folket mina fotbolls-skillz, haha, tror dom blev avsundsjuka! haha.. blev riktigt mycket skratt iallafall. förutom att jag råkade slå till martin på käften två gånger, mitt fel, men jag var duktig och sa förlåt! senare på kvällen så kom mamma och hämtade mig och sen stack jag och köpte vindruvor och sen hem. ska snart dusha och sen ska jag kolla på tv och käka vindruvor. mumsigt värre! förresten, det är skolavslutning på fredag. gud, jag längtar sönder! sen på kvällen blir det ut och festa på hallarna, woho! men ni får ha det så bra kära läsare, bloggar lite innan jag går och lägger mig sen.
pussen ♥


slänger in en liten bild på mig, busigt! ;$


Kommentarer
Postat av: simone

Vad charmigt :D

2010-06-11 @ 14:08:14
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0