13:37

hej sötnosar!

känner mig tvungen att göra ett inlägg..
idag har jag bara sovit och suttit vid datan.
inte gjort så mkt, men klockan är ju bara lite
över halv två så dagen är ju inte slut än.
just nu väntar jag på att mamma ska komma
hem, hon har handlat piggelin åt mig.
haha, nu blir jag piggelin beroende igen! :cool:
men alla gillar väl den klassiska glassen piggelin!?
senare ikväll ska jag dusha, fixa naglarna, noppa ögonbrynen osv..
liten ''take care'' kväll kanske? hehe.. nt riktigt. men nästan :)
yesyes, ni får ha det så gött. så bloggar jag nog senare..
pussen ♥

& ey, kolla när jag uppdaterade inlägget.. 13:37 ;)

Kommentarer
Postat av: High Style UF

Hej!

Jag skriver till dig för att berätta om smyckesshoppen HighStyle!

Vi designar och tillverkar unika ringar och säljer de till ett lågt pris. Passa på, just nu har vi rea med oslagbara priser!



www.highstyle.se

2010-03-23 @ 13:41:14
URL: http://highstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0