Godmorgon!

just nu sitter jag och käkar frukost, blev en kopp te och lite fil,
hinner inte äta mer än så.. ska gå in och fixa mig efter detta
inlägget. sen sticker jag hem till madde och sen sticker vi till
skolan. var tveksam om jag skulle till skolan idag, mådde lite
illa när jag vaknade. (mår fortfarande lite illa) men det fixar jag.
det är nog bara så på morgonen, brukar gå över under dagen.
förresten, om jag kollar ut är det rätt grått ute.. men hoppas att
solen tittar fram, iaf en liten stund :)
jaja, efter skolan sticker jag hem t moset, vet inte riktigt när jag
kommer hem.. men när jag kommer hem ska jag såklart göra ett
inlägg till er kära bloggläsare. ha en bra dag!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0