Hardstyle / Shuffle in my heart! :D

som några redan vet så är jag förälskad i musik stilen: hardstyle.
det innebär att det är så mycket bas som möjligt och så lite
musk som möjligt. till denna musik som kallas hardstyle,
finns det en dans som heter shuffle. och jag har länge tittat på
youtube när folk dansar shuffle. och man tänker:
''gud vad lätt det ser ut.. lixom, hur svårt kan det vara!?''
men nu när väl testar olika danssteg så är det super svårt!
jovisst, några steg är väl lite lätta. *stolt som kan ngra steg*
och det e väldigt sällan tjejer shufflar..
jag ska faktiskt lära mig shuffle, jag har bestämt mig för det,
jag vill ska bli proffs på det ;)

och här kommer en video till er som inte vet vad shuffle är.. kolla!
- och ja, det e en tjej som shufflar på denna videon -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0