Hemma från skolan!

nu e jag hemma från skolan.
kom hem klockan halv tre, då jag egentligen slutade.
vi fick sluta en kvart / tjugo minuter tidigare för att
vi pratade och skrattade jätte högt och jätte mycket.
haha.. sånt borde man göra oftare!? ;)
efter jag har skrivit detta inlägget ska jag sätta mig
framför tv:n och äta den sjukt goda glassen:
ben & jerry's - strawberry cheesecake.
mums.. love it! älskar ben & jerry's glassar!
på tal om skolan så var den helt okej idag.
vi var och kollade på någåt ''band'' som hette
vocal six. sjukt bra! dom beatboxade, sjöng och
var grymt roliga. kommer nog lägga upp ett
klipp senare när dom beatboxade michael jackson
låtar och sjöng osv.. ni kommer älska det! :D
men nu blire att sitta framför tv:n och lata mig.
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0