Hiss på fredagar!

hej alla vi som älskar fredagar!

kom nyss hem från pappa, har hämta datan och lite andra saker.
det var därför jag inte har kunnat blogga på dagen.
men det går lika bra att blogga på kvällen som på dagen.
slutade skolan vid tjugo över tolv så kom väl hem runt halv ett (?)
och då slängde man sig i soffan och kollade på tv.
kollade på två stycken filmer som gick på kanal tv1000.
den ena hette ''fucking åmål''. det är en typiskt ungdoms
film som var rätt bra. och sen kollade jag på ''en shoppaholics bekännelse'',
det var ju inte direkt första gången man såg den, hehe ;) ..
den är också rätt bra, tycker jag. kolla gärna på dom filmerna,
tror det är rättså bra film tips.
och fyfan vad skönt det är med fredag, älskar fredagar och lördagar!
så jävla soft att slippa skolan. hiss på fredagar! 
ikväll ska jag bara ta det lungt och dricka monster!
haha, skriver typ i varje inlägg att jag dricker energi drickor osv..
men jag är beroende och så kan det vara ibland.. haha :)
men nu ska jag se om maten är klar, det doftar gott ifrån köket!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0