Inlägg till min älskade Ida;

just nu: glad för idas skull!

detta kanske ni nt vet..
men min barndoms vän, ida 13år, hon är intervjuare
för en tidning som heter struten. och gissa vad hon ska få göra?
intervjua zillah och totte! ni vet zillah som var med i talang
med en liten apdocka. jätte roliga och apan som kallas totte är urgullig!
är inte det coolt att just ida ska få intervjua dom!?
så detta inlägget är till min saknade och älskade ida.
jag älskar dig och grattis till händelsen! ♥

klicka på bilden för att komma till hennes blogg;

haha, minns du när vi lekte fjortisar? saknar tiderna.
men denna bilden får nog tala för sig själv, eller hur!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0