Kvälls inlägg ;)

hejsan allihopa som är vakna!

just nu ligger jag i min mysiga säng och softar med datan.
bra musik i lurarna och man bara njuter med en energi dricka i handen,
kan det bli bättre? hm.. dont think so ;)
har också tv:n på som jag kollar på lite då och då..
och för er som undrar vad jag gör uppe såhär sent en helt vanlig dag mitt i veckan.
jo, för imorgon är det studiedag som vi hissar och ger ett stort pluss till!
imorgon sticker iaf jag, pappa och kanske bror in till k-krona och kollar på datorer.
ska ju köpa en ny. får se vilken typ av data jag ska köpa, får sova på saken..
uhm, skolan idag var väl sådär. gjorde hälsokontroll hos skolsköterskan. det gick bra.
sen fick vi ett häfte med papper om sjuan. typ vilket språk man ska välja och vilken
profil man ska välja, eller om man vill ha elevensval.. jag ska välja café profilen och
språket blir dock tyska. och om jag inte får café profilen får det väl bli musik och om
jag inte får tyska ska jag välja spanska eller språkstöd. tror det heter så.
jaja, nu har jag inte så mkt mer att skriva faktiskt.
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0