Natti natti everybody..

godnatt!

klockan är snart elva och då kryper jag ner i min säng
och ska sova. det är ju en ny skoldag som väntar..
och jag längtar faktiskt lite tills imorgon.
för att det är sista dagen i skolan, sen är det lov
och för att efter skolan följer jag med moa in till k-krona.
har tyvärr inga pengar för tillfälligt, men man kan ju
alltid kolla när man är där så man vet vad man vill köpa
när man väl har pengar. jag är smart! :)
men det kommer iaf bli en toppen dag med moa, det kan jag lova.
tror både jag och moa hittar massa fint imorgon. uh, jag älskar att shoppa!
yesyes, men nu ska jag borsta tänderna osv.. sen ska jag sova.
godnatt ♥


alla cs n00bs, kolla på denna videon.. lite smått rolig faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0