Ny laptop!

första inlägget på min nya laptop!

nu är jag äntligen hemma från k-krona och gissa vad jag har med mig?
en ny laptop, woho! den är svart, har inbyggt webb - tror den har mic,
har nya windows 7 och har en jätte bra grafik sak som e bra när man spelar.
alltså kommer denna datorn vara fedt chill att spela cs på och det gillar vi! :thumbup:
och för er som vill veta så kostade datan runt 8000 kr.
ville bara säga att jag var hemma och hade hittat en dator.
men nu ska jag undersöka den lite till, hehe är grymt nyfiken på den!
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: emma.

sv: najs :) jag hade studiedag i måndags :)

2010-03-17 @ 16:00:35
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Sara

det är jätte härligt att få nya laptops, själv var jag besatt av min när jag fick den. Fast nu är jag ju van vid den, kanske dags för mig att skaffa en ny :)

Måste tillägga att din blogg är väldigt intressan och skulle säkert kunna bli framröstad till veckans blogg, anmäl dig vettja! ;)

2010-03-17 @ 20:36:54
URL: http://shaawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0