Snart påsklov!

tjo folks.

hoppas ni har haft en bra dag. själv tkr jag att dagen har varit rätt dryg.
men endå rolig. slutade klockan två idag, då stack man hem till mamma.
viktor ringde så jag snacka med honom ett bra tag.. sen skulle jag
hem till pappa och äta och lite så.. sen har jag bara chillat framför datan
hela dagen. som vanligt. tror inte ni hade förväntat er något annat.. haha!
ingen läxa tills imorgon, fyfan vad soft. sen på fredag är vi lediga och sen
är det påsklov! jag älskar lov, så jävla soft. lixom, vem älskar nt lov? ;)
har inga planeringar om vad som händer på lovet, blir väl att vara med folk.
softa vid datan. dricka massor energi drickor! och lite annat smått och gott..
vi får helt änkelt se vad lovet har o erbjuda. blir väl som en liten överraskning.
vet inte riktigt om jag kan blogga så mycket denna veckan, vi får hoppas,
får se om jag får ta med mig datan hem till mamma. får tjata lite på pappa.
det brukar funka.. hehe. tänkte faktiskt ta mig en kopp te nu, gött..
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0