Solen skiner, härligt!

goddag!

är hos mamma just nu. sticker till pappa lite senare ikväll om jag orkar.
ska äta här och lite så, sen får jag se hur lat jag är.. haha!
och för er som undrar varför jag tog bort mitt inlägg här under,
jo för jag tyckte det inlägget var så otroligt tråkigt.
jag har andra sjukt tråkiga inlägg också, men det var en av dom tråkigaste
och min blogg ska inte vara tråkig, utan min blogg ska vara en rolig och
underhållande blogg. så bort med tråkiga inlägg som man egentligen inte
borde publicera. jaja.. skolan idag var rätt chill. eftersom moa inte var
sjuk längre så var det betydligt mkt roligare idag! :)
och vi fick faktiskt sluta fem minuter tidigare idag, woho!
hahah.. inte för att det gör så stor skillnad. men endå..
måste bara tillägga att när jag gick hem från skolan ringde becca mig,
sjukt längesen jag snacka med henne så det blev som en liten
överraskning. och det var otroligt kul att få snacka med henne.
det var kanske två till tre månader sen vi snacka. så det var kul, somsagt.
och fasen vilket soft väder det är ute, solen skiner och alla mår bra! :thumbup:
men nu ska jag nog gå ut en liten stund eller ngt och käka piggelin, mums..
ha det bra och hoppas att ni har haft en underbar dag! och ett tips: VA UTE! :D
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: moa andersson

jag hatar när du inte är i skolan! :( <3

2010-03-30 @ 15:08:37
URL: http://moajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0