Sommartid

sommartid, härligt!

ni har väl ställt fram era klockor en timme? soft, för nu är det sommartid!
någon mer än jag som tycker det är otroligt soft med sommartid?
för då vet man lixom att snart är sommarn och sommarlovet
snart här. yäyä, sitter iaf och lyssnar på musik. musik in my heart!
har faktiskt inte berättat om dagen för er bloggläsare..
så jag kanske ska göra det, för det orkar ni nog läsa ;)
vaknade upp hos moset idag och hon var nt vaken.
så jag underhöll mig själv vid datan och tillslut vaknade lilla moa.
och efter ett tag så skulle vi äta frukost, så vi gjorde goda
våfflor. mums, i love våfflor! vi åt och kolla på tv samtidigt,
det var arn, har aldrig sätt den innan. men vi hann bara kolla
lite på slutet.. sen chillade vi framför datan ett bra tag och
sen skulle jag hem och käka kebab. haha, det e också super gott!
sen har jag bara suttit vid datan hela tidn tills nu.. latmask!
nog om det. ska nog sova om en stund, är rätt trött.
men ni får ha det så bra så hörs vi senare eller imorgon!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0