Tack för igår allihopa! =D

kom hem från moas place för en stund sen. jag sov hos henne.
har precis tvättat bort mitt smink, bytt om till myskläder och
gjort en kopp med varm oboy. mums. skönt att slappna av efter festen igår. 
på tal om festen så blev den lyckat som satan!  alla dansade, hade kul
och bjöd på sig själva.
tack för en grymt rolig fest allihopa! måste göras om ;)
seda efter festen så tog jag och moa en natt macka och städade lite.
(eller moa städade och jag kollade på bilder i skol katalogen, haha)
vi somnade väl vid ett tiden (?). sen på morgonen så vaknade vi båda
av att coffe ringde. han ville bara säga tack för igår. vi kunde dock inte
somna om sen, men det är chill. klockan var typ tio och vi skulle endå stiga upp..
senare vid tolv tiden så kom coffe och var lite med oss innan jag skulle hem.
så ikväll ska jag bara sitta hemma framför datan - lira cs och dricka monster.
soft som fan! men nu ska jag snacka skype med folk, har faktiskt lovat.
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: madeleine

tack sjäkv snygging det var fan den bästa festen<33

2010-03-19 @ 13:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0