Torsdags kväll..

har precis tränat en sista gång på rättstavnings läxan,
tror jag kan den nu. eller jag hoppas det..
men ingen gillar väl läxa!? tycker det är onödigt med läxa.
men det är min åsikt men alla har ju olika åsikter.
imorgon är det fredag och det gillar vi!
och på lördag är jag hemma själv från klockan elva på morgonen
tills sent på natten. både bra och dåligt.. eller det är fett soft
egentligen. sitta framför datan hela dagen och dricka monster.
uuh, we like! :D haha.. eller så kanske jag ska vara med ngn!?
äsch, vi får helt änkelt se vad lördagen har att erbjuda mig.
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Spinners Cheerleading

hihi, rättstavningsläxan heter det ju :P

2010-03-19 @ 00:20:36
URL: http://spinners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0