Tummen upp på lördagar!

vaknade för typ en halv timme sen och såg att klockan bara var ett.
brukar sova till tre på lördagar och söndagar,
så lite förvånad blev man väl. hehe..
idag är jag hemma själv till sent på natten och det är soft som satan!
det ska bli kul också.. få laga egen mat och kanske baka ngt (?)
jag älskar att laga mat och baka. det var ett själ till att jag valde
café profilen till sjuan. och senare på kvällen ska jag softa vid
datan med mina älskade monster!
förresten, ngn som vet ifall det är ngt bra på tv ikväll?
kanske inte ska sitta vid datan hela dagen,
då är tv:n bra som ett andra val. haha! :)
jaja, nu ska jag äta frukost. hoppas ni får en bra dag!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0