Onsdag, onsdag och mera onsdag..

hej folks!

kom nyss hem från madde, vi typ sjöng singstar och madde visade
sina skillz på ett ''scooby doo'' spel på playstation. haha, det gick ju bra ;)
moa kunde dock inte komma för hon skulle plugga, tummen ner på det!
men ska förmodligen följa med moa hem imorgon och hjälpa henne med
att fixa och bränna ner låtar till fredag, det är ju fest då, t-a-g-g-a!
ikväll måste jag plugga för att det är prov på nord-amerika imorgon.
blää.. gillar inte prov! gillar inte geografi över huvudtaget. usch på det.
jaja, imorgon är det iaf torsdag, ska hem till pappa. vet dock inte om
jag kan blogga så mkt när jag är hos honom för jag ska få min nya
data hos honom inom några få dagar. eftersom min förra är sönder.
så om jag får tillfälle att sitta vid brors data så kommer jag göra ett
inlägg eller två. hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll så hörs vi.
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0