37 grader, nästan feber! :/

hejsan!

sitter och kollar på klockan.. snart halv sex.
vaknade typ klockan fyra (?)
inte så konstigt, somnade ju klockan halv nio på morgonen.
man får bara hoppas att jag somnar när jag ska ikv
så jag orkar upp till skolan imorgon.
ska snart äta. mamma har gjort fläskfilé och potatisgratäng.
tror det stavas så.. det är så gudomligt gott!
mamma är bäst på att laga mat!
senare ska jag beställa hem ett halsband till mamma
som jag ska ge henne när hon fyller år.
hon fyller 36 år på lördag, inte fel att säga grattis :)
tog iaf febern nyss, var på gränsen att jag hade feber.
37 grader.. inte bra. vill inte bli sjuk igen!
men nu är det mat, och jag som är sååå hungrig!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0