NY BLOGG!

hejsan allihopa!

håller på att snacka skype med viktor. jätte kul faktiskt :)
har faktiskt ingen lust att blogga just nu, men ville bara göra
ett inlägg i min nya blogg. ni undrar säkert varför jag gjorde
en ny blogg när jag redan hade en fin, bra och rolig blogg.
jo, för det var någon som hade loggat in på min blogg
och tagit bort hela kontot. dom ända som visste mitt
lösenord på det kontot var ida och wilma, men det
kan inte vara ngn av dom. känner dom så väl och dom
skulle aldrig göra ngt sånt mot mig. jag tycker det är
så himla onödigt att ''hacka'' en annans blogg och
sen ta bort den. har man inget bättre för sig än att
förstöra för andra så kan man fan ta sig i röven och
dra åt helvete! ja.. den meningen kanske inte blev
så trevligt, men jag skriver iaf vad jag tycker.
men nu hade jag tänk mig att jag skulle försöka
fixa en snygg design och en snygg header.
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: ida ♥ [ f o t o b l o g g ] -

älskling, logga in på msn?

designen uknow. (h)v3

2010-03-17 @ 17:25:51
URL: http://idadejtarkameran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0