Våffel dagen!

tjena tjena, årets solbränna!

nu kan jag ha den meningen här över för att idag var det
sol och man kunde gå utan jacka, känndes verkligen som
sommar. gud vad jag längtar till sommaren och sommarlovet!
hoppas det blir lika fint väder imorgon.
idag är det våffel dagen och då måste man ju bara äta våfflor!
så efter skolan kom moa hem till mig och vi gjorde proffsiga
och otroligt goda våfflor, mums.. vi är fan skillade på att göra våfflor,
dom borde säljas i butik ;) haha.. jaja, har precis varit ute,
satt på en gunga, lyssnade på musik och åt läckerol.
tror det stavas så. fråga nt varför, kände bara för det.
tänkte faktiskt plugga nu och efter det vet jag nt vad som händer!?
blir antingen tv:n eller datan. men vi hörs väl senare, tror jag.
pussen ♥



jag älskar våfflor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0