Brännbolls turnering

kom upp från ett varmt bad för en stund sen. var faktiskt jätte skönt med
ett varmt bad efter en otroligt kall brännbolls turnerings-dag.
juste, det var brännsbolls turnering idag hela dagen i skolan, sådär roligt,
det laget jag var med i kom två. *applåder*
det var verklinge super kallt, men jag frös så mycket att jag knappt kände
att det var is kallt. alltså tappade jag känseln från topp till tå.
de var säkert 4°C ute, brr.. kallt att bara tänka tanken!
men vi slutade rätt tidigt, tjugo över tolv tror jag, så det var chill.
hade sällskap hem med martin och adde, så jag gick inte ensam, alltid trevligt
med sällskap! senare ikväll ska jag och moa sticka till älmhult som ligger vid växjö
och kolla på grease musikalen. mamma sjunger där, så då kände jag mig lite
tvungen att åka dit. och tack till moa som är så himla gullig och följer med. aw..
woops, hörde att mamma ropade på mig, ska gå och se vad hon vill.
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: moa andersson

det var skit kul, tack gumman! :)

2010-05-09 @ 16:23:40
URL: http://moajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0