Efter regn kommer solsken..

hej sötisar!

har inte orkat uppdatera tidigare idag, så jag gör det nu..
idag i skolan var det fotbolls turnering för dom små så jag och giltena var sånna som
skrev hur många mål lagen gjorde och blablabla.. efter skolan åkte jag och mamma
in till karlskrona och jag köpte kläder till skolavslutningen - bättre sent än aldrig!
jag är faktiskt nöjd med mina köp, tänker inte visa bild eller berätta vad för något jag
tänker ha på mig. kan visa er en bild när skolavslutningen är.. spännande? ;)
det enda jag kan säga är att jag handlade kläderna på gina. gosh, så snygga kläder
det finns på gina! min favorit affär just nu faktiskt! somsagt blev jag nöjd med kläderna.
sen åkte vi hem igen och lite så. förresten, ni ska bara veta hur mycket det har regnat
idag. hatar regn. vi får hoppas på ett bättre väder imorgon, det är trors allt juni,
då ska det inte vara kallt och regna, utan vara varmt och soligt! eller hur?
men det är kanske som man brukar säga, efter regn kommer solsken, right!? :)
men nu ska jag hoppa in i dushen, efter det fixa naglar osv.. vi hörs älsklingar!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0