sitter just nu och bara tänker. tänker på livet, mina vänner och en speciellt person.
livet är inte alltid lätt, eller.. det är nog aldrig lätt. alltid ska det komma något hinder
mellan. och om man är stark nog så hoppar man över hindret. men om man är svag,
så stannar man framför hindret. man vägrar hoppa.. man står där, kvar på samma
plats och kommer ingenstans. men om man har tur kommer änglarna och hjälper en,
änglarna kan man också kalla vänner. älskar alla mina vänner! tack för att ni finns och
hjälper mig när jag behöver er. bättre vänner får man nog leta efter.. jag är otroligt
glad att ni vill ha mig, som erna vän. verkligen en stor och härligt kram till er, älsklingar!
och sen är den en sak kvar.. den speciella personen. vill inte nämna namnet. men jag gillar
verkligen dig och det vet du redan. mina känslor för dig är helt obeskrivliga.
kärlek på högsta nivå. men jag tänker satsa allt på att du ska bli min.. bara min.




allt handlar om att bjuda på sig själv.. haha! ;)


Kommentarer
Postat av: River♥

TUNGA<3

2010-05-20 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0